A vállalkozás minőségirányítási politikája
Az ALMA-REND Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. által nyújtott szolgáltatás a megrendelők és vevők igényeit hivatott kielégíteni.
A Kft. vezetője és munkatársai aktív szerepvállalásukkal kiépítik és működtetik a tevékenységük megbízható minőségi színvonalát garantáló, dokumentált minőségirányítási rendszert, amely megfelel az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek.
A vállalkozás alapelvei:
- a vevők megfogalmazott és még megfogalmazásra nem került igényeinek felmérése és magas színvonalon történő kielégítése;
- piacának bővítésére és piaci versenyképességének fokozása;
- kiemelt hangsúlyt helyez a vevőkkel, megrendelőkkel és az érdekelt felekkel való kapcsolattartásra;
- a beszállítóival minél szélesebb együttműködés kialakítása, közös fejlesztési és stratégiai célok kitűzése és megvalósítása;
- a vállalt kötelezettségek maradéktalan teljesítése, a hibák megelőzése tervszerűen végrehajtott intézkedések alapján;
- a szolgáltatási tevékenységünk során felmerülő kockázatok azonosítását, és kezelését;
- biztosítja munkatársainak a színvonalas munkakörnyezetet, a munkavégzéshez szükséges valamennyi információt és technikai feltételt;
- a minőségirányítási rendszer alkalmasságának és hatékonyságának rendszeres felülvizsgálata, az üzleti partnerek követelményeinek, elvárásainak megfelelően történő korszerűsítése.
A Kft. ügyvezető igazgatója biztosítja, hogy minden munkatársa megismerje és elfogadja a vállalkozás minőségpolitikáját, valamint a minőségirányítási rendszer alapvető céljait, felépítését és megvalósításának módszereit.
Fő cél, hogy az üzleti partnerek elismerése alapján a vállalkozás biztosan fejlődjön, és a Kft. valamennyi munkatársa büszke lehessen saját, jól végzett munkájára.
Hódmezővásárhely, 2018. március 01.
Póth Tibor
ügyvezető igazgató